بیش از 319 هزار تماس توسط سامانه 121 اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان ثبت شد
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر مرکز کنترل فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 319 هزار و 399 تماس در نیمه نخست سالجاری از طریق سامانه 121 مرکز اتفاقات برق این استان ثبت شده است که از این تعداد 95 هزار و 754 تماس از طریق سامانه هما و 223 هزار و 645 تماس از طریق مرکز اپراتور این شرکت ثبت شده است.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر مرکز کنترل فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 319 هزار و 399 تماس در نیمه نخست سالجاری از طریق سامانه 121 مرکز اتفاقات برق این استان ثبت شده است که از این تعداد 95 هزار و 754 تماس از طریق سامانه هما و 223 هزار و 645 تماس از طریق مرکز اپراتور این شرکت ثبت شده است.

مریم بندئی اظهار داشت: از مجموع تماس های ثبت شده در نیمه نخست سالجاری 225 هزار و 762 تماس به دلیل خاموشی با برنامه، 17هزار و 626 تماس به دلیل قطعی روشنایی معابر، 52 هزار و 715 تماس به دلیل خاموشی بی برنامه و 23 هزار و 296 تماس غیر مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: جهت کاهش زمان خاموشی مشترکان و همچنین افزایش رضایت و سهولت ارتباط مردم با این شرکت برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق «هما» از ابتدای سال 98 فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

مدیر مرکز کنترل فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: پاسخ گویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله مهمترین اهداف سامانه هوشمند تلفنی مرکز اتفاقات 121«هما» است.

وی با بیان اینکه سامانه «هما» پل ارتباطی قوی میان مردم و شرکت توزیع نیروی برق است ادامه داد: عملکرد پاسخگویی بالای سامانه هوشمند نسبت به نیروی انسانی، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبکه، ارائه گزارش‌های مدیریتی، ثبت تمامی خاموشی‌های اعلام شده توسط مشترک، گزارش ازعملکرد نیروهای عملیاتی جهت رفع خاموشی، امکان دریافت کد رهگیری برای اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت رفع خاموشی از جمله مزایای این طرح است.

بندئی خاطر نشان کرد: با توجه به هوشمند سازی این سامانه، مشترک پس از تماس تلفنی با سامانه 121 و وارد کردن شناسه قبض تخصیص یافته، در خواست رفع خاموشی خود را به صورت کدهای مشخص ثبت و کد پیگیری دریافت می‌کنند.

وی افزود: درخواست مشترک به طور هوشمند پس از ثبت نوع و موقعیت خاموشی در سامانه به خودروی اتفاقات شرکت برق که در کمترین فاصله به محل حادثه قرار دارد اعلام و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام و به اطلاع فرد درخواست شونده رسانده می‌شود.

مدیر مرکز کنترل فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح فروردین سال 98 در منطقه زاهدان، مرداد در منطقه سیستان و آذر ماه در منطقه چابهار عملیاتی شده است گفت: سامانه هما « 121» در حال حاضر برای تمامی مشترکان سیستان و بلوچستان فعال و قابل استفاده است.

تاریخ:
1400/10/21
تعداد بازدید:
63
منبع:
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است.
Powered by DorsaPortal